avatar Ten blog rowerowy prowadzi MisterDry z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 38701.94 kilometrów w tym 99.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.62 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy MisterDry.bikestats.pl

• Sprzęt Bydle

Załęczański Park Krajobrazowy

Niedziela, 26 maja 2013 · dodano: 27.05.2013 | Komentarze 9

W planach był przede wszystkim Wielki Łuk Warty ale niestety z braku czasu wyszły nici. Ale i tak było super a tworzeniu tej jakże przyjemnej atmosfery pomagała Aga oraz Paweł i Robert.
Naj sam przód pojechaliśmy głównie polami aż do Kołaczkowic, później asfaltem do Władysławowa

skąd wzdłuż Liswarty przedzieraliśmy się do Zawad. A było po czym się przedzierać, chaszcze, wysoka trawa, pokrzywy.

Od Zawad to już głównie asfalt

aż do Rezerwatu Węże.

Niestety z Szachownicą rozminęliśmy się.
Od Węży do Bobrowników po kiełbaske i khmm... Niestety Centrum Rozrywki było zamknięte (wieś wymarła, chyba przez jakieś komunie) i nie mając wielkiej możliwości pojechaliśmy do Działoszyna. Tam po zaopatrzeniu się w prowiant z powodu dość późnej godziny rezygnujemy z Wielkiego Łuku Warty i jedziemy do Zawad na ognisko.
Po posiłku przez

i dwie urocze kładki

do Ostrów Nad Okszą

skąd po krótkiej posiadówce asfaltem do domu.

W końcu jakiś fajniejszy dystans. A co W. Ł. W. to za jakiś czas tam wrócę. Już nawet wiem którędy będzie wiodła droga. Pokrzyw nie będzie... Chyba :).

MisterDry
| 12:33 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Skowronku - dzięki za link. Część z tego mieliśmy objechać, niestety nie wyszło.
Kuba - Cze-wa zaprasza. Przewyższeń to u nas mniej ale jakieś bagienko się znajdzie :)
Skowronek
| 09:54 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Szkoda, że nie mogliśmy się z Wami wybrać...
Znalazłam ostatnio coś takiego, trochę ciekawostek, może się przydać w planowaniu kolejnej wycieczki: Załęczański Park Krajobrazowy
voit
| 20:55 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Wycieczka Super. Uczestnicy uchachani czego chcieć więcej...
k4r3l
| 20:18 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Heh, przedzieranie przez zarośla najlepsze ;) No i te kładki - trip urozmaicony a towarzystwo wesołe. Tak powinno być zawsze ;)
Yacek
| 20:15 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Oj tak, ZPK to prześliczne tereny. Nic tylko zwiedzać!
PRZEMO2
| 20:06 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Normalnie następnym razem jadę z wami choć by się współpracy i paliło.
Abovo
| 19:58 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Rewelacyjne fotki :-D W .... i w Puszczy;-) Pozdrawiam
jakubiszon
| 19:42 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Fajny trip!!! Co mi się wydaję, że raczej szybko wpadnę do Częstochowy pokręcić po Waszych terenach :).
stin14
| 19:32 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Dzięki za fajną wycieczkę. Dobrze czasem zwiedzić inne rejony.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sciao