avatar Ten blog rowerowy prowadzi MisterDry z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 38876.53 kilometrów w tym 99.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.63 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy MisterDry.bikestats.pl

• Sprzęt Bydle

Wzdłuż Warty

Wtorek, 5 maja 2020 · dodano: 05.05.2020 | Komentarze 0

Głównie po to by sprawdzić na szybkiego nową przednią lampkę. Poprzedni Prox Crater wysiadł przez moją pomyłkę i trza było kupić coś nowego. Tym razem padło na Aglaia 630, nad którą już wcześniej się zastanawiałem. Światełko ma być domyślnie używane na szosie i raczej się sprawdzi. W terenie nie jest najgorzej ale o szybkiej i komfortowej jeździe można zapomnieć. Tym bardziej, że na porządnych wertepach potrafi się okręcić na kierownicy.
Pomijając lampkę to najpierw ze dwie pętelki na Sołku potem do Jaskrowa. I muszę przyznać, że singielek zrobił się jakby bardziej wymagający, węższy. Po nim miałem skręcić na Grodzisko ale coś mnie podkusiło by pojechać dalej wzdłuż rzeki. Kiedyś była tam ledwo widoczna ścieżka, teraz jest już całkiem nieźle wyjeżdżone.

I tak dotarłem prawie pod Dobrą Górę, na ktrórą niepotrzebnie wlazłem bo wjechać się nie da. A tam gęstwina taka, że jeździć się nie da, więc z powrotem w dół i do domu, ponownie zahaczając o Sołek.