avatar Ten blog rowerowy prowadzi MisterDry z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 38876.53 kilometrów w tym 99.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.63 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy MisterDry.bikestats.pl

• Sprzęt Biała Strzała

Wstęgą szos

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 0

Wyjechałem przed ósmą. Najpierw hardo przez Mirowską co okazało się błędem bo pątników od licha i ciut ciut. Myślałem, że o tej godzinie mając rzut beretem do celu to o tak wczesnej porze nie będzie przeszkód, niestety pomyliłem się. W Siedlcu to te rozbrykane stada rozlazły się po całej szerokości drogi. Dalej przez Mstów, Krasice, Piasek, Żarki skąd nową asfaltówką do Mirowa. Dalej do Kroczyc i nawrót. Jeszcze tylko trochę rozejrzałem się przy zbiorniku w Kostkowicach i ruszyłem na Zdów. Na wylocie ze wsi pożegnał mnie cholernie sztywny podjazd a po nim dłuuuugi zjazd Bliżycach. Następnie przez Niegową, Złoty Potok i krajówkę do Olsztyna i przez hutę do domu. Droga powrotna to walka z wiatrem. Momentami wiało tak, że już przy 40 km/h podcinało rower.